ååååååååååååååååååååååh.

Jag är så less på historiearbetet nu ! Det ska vara inne idag. Och jag kommer att klicka iväg mejlet 23.59. Jag är så trött på sådana där uppgifter som man kan tolka på en massa olika sätt. Som den här. Antingen så har jag skrivit helt rätt, eller helt fel.
Det här lät ju knepigt. Men så känns det.


Hela upplägget för historia A verkar lite knepigt det med. Nu ska vi jämföra filmerna Gladiator och Troja med det som står i våran historiebok. Men det finns en liten ruta där det står om Iliaden, av 20 sidor. Hur i helvete hade hon tänkt sig det då. Och wikipedia fick vi ikke använda.


Asch.


Snart kommer ett videoinlägg.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0