1st.

Fy fan. Den här jävla förkylningen vill tamigfan aldrig ge sig. Har varit nära till tårar för att jag blir så frustrerad av den här satans sjukdomen. Nu lät det ju kanske som att jag var dödssjuk. Men jag stressar upp mig såotroligt över att inte kunna gå till skolan nu när vi har så mycket att göra. Ännu värre blir det när jag blir för yr för att sitta vid datorn och skriva på mina två skriftliga arbeten som ska in ganska snart.

Jag har iallafall lyckats komma en bit på talet, vilket jag är lite smått lättad över. Nu gäller det bara att skriva klart det. Jag är världmästare på att skriva halvfärdiga arbeten. Jag har säkert hur många oavslutade arbeten och noveller som helst.

Nu tänkte jag lägga mig framför teven och zappa runt tills jag blir lite sömnig.


Kommentarer
Postat av: linda

sv: men dom var ju så bajsigt dyra :(

2009-02-02 @ 21:46:21
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: angelica

ja, det måste vi :D det var skitlängesen jag var och shoppade 2nd hand!

2009-02-02 @ 22:18:03
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0