19.02.09

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Nu ger jag snart upp skolan. Åtminstone historian. Satan vad trött jag är på't nu. Idag satt vi med kartböcker och letade upp vilka länder olika plundringståg efter Antiken hade åkt runt och rövat i. Och jag hann ju inte klart , såklart. Så jag har en restuppgift kvar till imorgon. Herre vad dålig jag är på sådana där ämnen, speciellt när det gäller geografi. Nu ska jag slänga mig framför teven och halvsova tills Debatt börjar.

Allt skolarbete för vänta till lovet. Då jag för övrigt ska stå å kopiera upp en massa foton i kemikalierna i mörkerrummet.


Nähe. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sigrid

jag tyckte jag jobbade på ganska bra jag! tror aldrig jag varit så aktiv som jag var idag på dom där 2 timmarna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0