18.02.09

Idag har jag inte varit speciellt effektiv. Jag hade först svenska i en halvtimme, sedan bar det iväg mot I14 där vi skulle ha friluftsliv i skogen. Självklart så hade ju jag glömt mina mjukisar hemma, så jag tappade känseln från midjan och nedåt. Efter att jag hade slutat så gick jag hem till morfarn och halvsov i hans fotölj, och när klockan slog fem så gick jag ned på stan och mötte Frida. Vi gick och såg De vuxna på sjuan. Hyfsad film. Jag har en period nu då jag bara ser svenska filmer. Har gått igenom nyare filmer som Patrik 1,5 och Hata Göteborg , men nu ska jag leta mig lite bakåt i tiden. Typisk svensk humor och spännande thrillers i de svenska skogarna.

På bussen hem lyssnade jag på detta underbara band och smålog lite fånigt för mig själv.


Kommentarer
Postat av: linda

sv: ja, blir nog p&l för min del med. sen så kanske jag kilar iväg till siesta! just för placebo. så värt :> jag tänker inte jobba alls. sista sommarlovet god damn'! :D

2009-02-18 @ 22:55:51
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: Evelina

Kul att ni frågade om jag ville följa :P

2009-02-18 @ 23:15:25
Postat av: Frida

Hihi jag lyssnar på the funeral med dom, den är vackööör! :D

2009-02-20 @ 23:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0