17.02.09

Nu har jag tappat lusten och motivationen till allt, igen. Helst av allt så vill jag bara sova. Eller stirra på film dagarna i ända. Lovet kommer, kom sagt, väldigt lägligt.
APUn blev inte av idag eftersom jag vaknade med en sådan outhärdlig mensvärk. Så jag sov till tolv , och sedan dess har jag stirrat på kass förmiddags tv. Just nu är det The Bachelor. Åh vilket patetiskt program. De kallar honom inte vid hans namn, nej de kallar honom Prinsen. Herregud. Är det personen eller titeln de är ute efter.
Tänk vilken fluga sådana där program var förut, ja nu med. Men nu har de iallafall utvecklat dem lite, det är ju Bonde söker fru och a shot at love with Tila Tequila och allt det där.

Jag skulle aldrig kunna tänka mig att stänga in mig i ett hus och tävla om en person. Patetiskt. Det håller ju nästan aldrig heller har man ju märkt.


Näe. Nu ska jag ta mig i kragen och göra någon nytta.


Kommentarer
Postat av: linda

hahah, jag blev nostalgisk när jag såg det där bachelor på tvn nyss! just "bachelor" har ju inte gått på svensk tv på något år iaf! :D jag satt alltid som klistrad med mamsi när jag var yngre ^^

2009-02-17 @ 14:49:59
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: linda

sv: ja, dom är sjukt snygga! minns dock inte vad dom kostade, men jag lär då fan också köpa :c

2009-02-17 @ 17:18:46
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0