Tattoos.


Kikar omkring på olika tatueringssidor för att få lite inspiration. Är sugen på lite allt möjligt, en uggla som den ovan (ungefär) skulle vara snyggt att ha på ena handleden. Fast samtidigt är jag sugen på en Sugar skull på samma ställe, och det skulle inte gå ihop om jag gjorde båda på varsinn arm. Det positiva med att det är tre månader kvar till 18års dagen är att jag kan fundera ett tag. Visserligen behöver jag inte gadda mig på en gång heller. Men det vore nice.

Pappa kom nyss in och snokade lite nyfiken över axeln och frågade varför jag tittade på tatueringar, och berättade att han var sugen på ' en liten en '. Så nu ska jag försöka övertala honom att vi ska märka oss för livet samtidigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis Har just nu en supertävling där alla kan vinna. Sägs om 500 på valfritt ställe



http://www.freestreet.se/?r=135



Finns även dem mest kända sidan Gratis Bio samla poäng och få hemm massa snygga prylar även där helt gratis. Det bästa är att man inte ens behöver värva utan samla poäng och ändå få snygga saker.



http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=48441

2009-04-13 @ 21:31:11
Postat av: Nejra

meeen yees liiiniiiich klart jag vill göra dina läxoor! haha xD

joo det kan vi fan göra !;D

2009-04-14 @ 22:17:08
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0