mind's eye.

Jag vettefasiken vad jag drabbats av för sjukdom. Jag har haft feber som gått upp och ned de tre senaste dagarna, och till det en förjävla huvudvärk. Igår var jag hemma hela dagen för att kurera mig så att jag skulle vara någorlunda ok så att jag kunde hänka med på fotboll. Vilket jag också gjorde. Men självklart så vill inte jag vara sämre än mina fotbollshuliganer utan ville såklart också ta mig en bira innan matchen. Notera att jag knappt ätit någonting på tre, fyra dagar. Så glad i hatten gick vi iväg mot Strömvallen och sjöng ( skrek ) GAIS ramsor, då var jag på topp. Men när jag kom hem efteråt så tog kroppen ut sin rätt och jag fick inte en blund på nästan hela natten, då jag bara ville kasta upp allt jag hade i magsäcken.

Klev upp runt ett och började genast läsa lite i Aldrig fucka upp, jag är lite virrig nu så jag vet inte vad jag har för skolarbete som behöver göras, så därför kan  jag koncentrera mig på boken.
Nu sitter jag och poppar Wolfmother och väntar på att fredags TVn ska börja så man har anledning att vara smått apatisk.

Kommentarer
Postat av: N E T T

hah jaa, fast de va på slick :)

2009-04-24 @ 18:02:48
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0