karlstad,.



Jag hatar att packa. Jag ska bestämma mig nu för vad jag ska ha för kläder på mig de kommande fyra, fem dagarna. Jag packar dessutom alltid för mycket. Alldeles för mycket. Ja, visserligen så är det ingen speciell resa jag ska göra, men jag vill ändå ha med mig sådana kläder så jag ser lite anständig ut. Jag måste packa innan jag börjar med storstädningen. Städar jag först och packar sedan så ser det precis likadant ut som innan jag städade, minus alla dammråttor visserligen.. Och storstädningen måste ske, annars kan jag inte upprätthålla min roll som bortskämt ensambarn.

Justja, jag tänkte komma hem med en helt annorlunda frisyr. Eller ja annorlunda och annorlunda, men jag ska testa på något som jag inte gjort förr. Jag hade tänkt klippa till en sidecut/flatfrippa alá The Sounds-Maja!

Kommentarer
Postat av: angelica

ha så kul i karlstad kvinna!

sidecut = APSNYGGT!!

2009-04-05 @ 10:26:12
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0