jajjelimensan

Nu är jag glad igen ! Jag köpte två biljetter till fjärde SM final matchen idag. Woho! I nuläget de sista. Det blir trevligt, förhoppningsvis. Får hoppas att FBK tar igen imorgon. Missar den matchen, min farbror har ställt till med 60års kalas. Men det är inte ofta som släkten på min käre fars sida umgås, så det är inget som jag tänker missa. Men jag kanske smyger in en lur i örat under middagen, så att jag åtminstone kan höra matchen på radio.

Idag var jag i skolan från halv nio till sex. Visserligen så var hälften av tiden dötid. Men det var länge iallafall. Sände på fria kanalen vid halv sex. Det gick väl sisådär. Jag var programledare tillsammans med Cissi. Jag förbjöd mig själv att vara sådär stel och tråkig som folk jämt är, men istället tappade jag bort mig och såg enbart fånig ut.


Nu blir det tv, och kanske , om jag orkar , lite samhäll. Fast det tror jag inte.


Kommentarer
Postat av: marie

svar: tackar! har inte hunnit redigera, för de ligger i min mapp på skolan, men så fort de är redigerade lägger jag upp! :)

2009-04-02 @ 21:49:09
URL: http://ineverdreamed.blogg.se/
Postat av: angelica

HAHAHAHAHA, du borde bli programledare lina ;)

haha

2009-04-02 @ 22:27:17
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: PONTUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vafan ska du plugga till i samhäll?????? När är prov???????????????????????????????????

2009-04-03 @ 03:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0