blondie.

Wow. Ok. Jag vet inte om det är för att jag inte alls rör mig i sådana kretsar, men jag trodde verkligen att platinablont och idominfärgade läppar var historia. Ja, vi känner ju alla till Blondinbella och Kissie, men de spelar ju på sitt utseende och sin dumhet för att provocera till sig fler läsare. Men nu har jag kommit över ett x antal blondinbloggar som faktiskt är mer dumma än de verkar vara. Och som sagt, wow. Hur kan det gå så snett? Jag tänkte inte länka till någon, bara dela med mig av min förvåning.

Sedan undrar jag vilka läsarna är, de som alltså följer bloggarna. Självklart lyckas även de provocera till sig läsare, men deras sätt blir istället patetiska för att det är så uppenbart. Men det funkar ju, tydligen. Men vissa läsare måste tamigfan finna det givande att läsa de felstavade inläggen, eller de aggressiva inläggen om någon brutta de inte gillar eller som de anser vara fejk.

Eller så är det bara så att en burnout som jag inte förstår sig på såntdärnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0