baltiska horor.

Jag ska sluta att följa hockey VM, NU!
Usch, mitt lilla hjärta tål inte sån där spänning. Och absolut inte att motståndarna vinner efter en sådan match. Fyfan. Nu är det inte roligt att vara svensk.



För övrigt så har dagen varit ok. Fotade lite på fotolektionen, hade ingen större lust att låsa in mig i ett mörkerrum i det fina vår(sommar?)vädret. Sedan gjorde jag absolut ingenting på mdkn. Jag har ingen motivation nu.
Och just ja, jag ska debutera som modell på lördag, åt Elenore ( De å sånt firar 5 år ). Kanske kan jag dra dit ett par potentiella kunder från min umgängeskrets, eftersom många säkerligen kommer att lockas dit för att få ett gott skratt, åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0