april, april.

Två dagar kvar till 10 dagars ledighet. Det kunde inte komma med lägligt. Jag är så otroligt trött och less nu. Så pass att jag haft seriösa funderingar på att gå till en hjärnskrynklare och kolla upp om jag har någon sorts ADHD störning. Jag har förjävla svårt att hänga med i skolan nu.
För övrigt så sitter jag bara och räknar ned till sommarlovet och 18års dagen. Filar på tattalon som jag ska boka tid för snart. Fast först måste jag hitta en bra tatuerare. Funderar på att göra skiten i Karlstad. Vi får se hur det blir. Kommer säkerligen inte ens att ha råd att göra den. Dessutom så har jag förträngt lite att jag har fobi för nålar. Det är lite synd att man inte får ha alkohol i kroppen när man ska märka sig för livet.


Nu ska jag lägga mig och kika på Freaks and geeks. Och somna. Och säkert missa första perioden. Sådär ser mina dagar ut nu. Hem , äta , glo på tv ( glömma läxor / skolarbete ) , somna och sedan vakna till vid åtta, nio tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0