29.04.09

Jag har varit så otroligt uttråkad ett tag, har inte haft någon motivation till att göra någonting, alls. Men nu är det mycket roligt som händer de kommande dagarna. Imorgon ska jag följa med Frida ut till Storvik och grilla med henne och Staffan. Vi ska åka sönder Staffans sk8board ramp.
På fredag ska jag ned till stan och kika igenom ung vänster, SSU och grön ungdom som håller till på Slottstorget eftersom det är första maj. Funderar på att bli aktiv inom något politiskt ungdomsförbund. Jag kan inte sitta och gnälla på att MUF och de andra blå ungdomsförbunden är skämt när jag inte själv är aktiv. Dessutom så kan det vara bra att veta vad de olika partierna står för inför valet nästa år.

Klockan 18 ska ett par kompisar, närmare bestämt Aegis, spela. Efter det ska jag och mina päron gå till konserthuset och få lite underhållning i form av ståuppkomik. Glans, Mede , Schyffert osvosv.. Kan bli skoj.

Och på lördag ska jag visa upp kläder för De å sånt. Jag har faktiskt tränat lite på att gå i högklackar hemma, och på att gå RÄTT. Visst är det lite genant att gå en modevisning när man för det första ligger långt över BMI-värdet för övervikt, och för det andra inte alls har någon hållning eller vet hur en modevisning går till. Men sedan ska jag kunna gå i ett par platåskor alá Spice girls också.
Vi får se hur det går med det. Frida ska iallafall föreviga det hela. Heuheuheu..


Nu blir det hockey, Sverige - USA. Jag vette fasiken om mitt hjärta håller hela matchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0