16.04.09

Jag var ledig idag, och det var underbart. Gick upp kring halv elva ( fast jag ställt klockan på nio och lovat mig själv att gå upp och plugga samhäll ). Jag svarade på alla historiefrågor innan klockan slog fem, det är förjävla bra gjort av mig. Dessutom så har jag varvat historiepluggningen med samhäll. Dessutom så har jag hunnit med att fota ett par fotouppgifter, som visserligen skulle varit klara och inlämnade för sisådär ett halvår sedan. Nej intressekkubben antecknar. Fan vad ointressant mitt liv är just nu. Det enda som håller mig uppe är P&L och förhoppningsvis Popaganda. Snart dags att söka sådana där feriesommarjobb också. Vettefasiken vad jag ska söka. Helst av allt vill jag jobba alldeles själv, slippa prata med någon och bara koncentera mig på vad det nu är jag gör.


Nu ska jag fortsätta plugga, sedan ska jag gå en sväng med Natha och sen blire Grannfejden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0