12.04.09

Sov bort halva dagen, sedan klockan ett har jag bara ätit. Det är påsk och jag har PMSmunchies, därför har jag nog troligtvis gått upp ett x antal kilon bara idag. När jag kände mig allt för dålig av allt fettintag så tog jag med mamma på en promenad.. Eller tvärtom.

Gårdagen var trevlig. Först åkte jag och päronen ut till valbo där släkten väntade med loads av påskmat, och snickerskaka :) Vid sjutiden så åkte jag iväg till Musikhuset där jag var den första som pröjsade inträde, och banden redan var en halvtimme försenade. Det är lite sorgligt att folk inte kommer när det för en gångs skull är musiktillställningar i stan. Fast man ska ju tycka om musiken som spelas också. Såndär skrammelcrustpunkhardcoreskrikmusik är nog, som sagt, inte min melodi längre.

Nu ska jag nog städa lite i mitt rum, tror jag.


Kommentarer
Postat av: Nejra

Taaack! ;D det är där borta vid Gevalia! Yessss det lär vi göra !;)

2009-04-12 @ 21:21:58
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0