zzzzzzzzzzzzzzz



Otroligt. Jag är trött och klockan är 'bara' två. Jag är sådär riktigt , riktigt trött att jag skulle somna på en gång om jag lade huvudet på kudden. Men som vanligt så vill man ju bara vara vaken när man för en gångs skull blir såhär härligt trött. Visserligen så är anledningen ganska dålig. Lite illa sådär. Saturday night live stavas anledningen. TV helt enkelt. Visserligen så är det de två sakerna som jag är allra bäst på. Sova och se på TV.

Nu ska jag gå den jobbigt långa vägen till badrummet och borsta tänderna. Men jag orkar inte tvätta bort mitt smink. Det är alldeles för jobbigt. Kräver alldeles för mycket ansträngning. Ännu jobbigare blir det eftersom jag måste sicksacka mellan alla grejer som ligger utspridda på golvet i mitt rum. Jag städade i förrgår...

Kommentarer
Postat av: caroline

Skönt att komma i säng så "tidigt". Själv kom jag nyss hem från utgång.. ska ta mig en dusch och käka något. Sen sovtajm (om jag inte somnar i duschen). MAtch imorgon klockan 11 i falun..kul!!!

2008-09-28 @ 03:32:49
URL: http://carolinejagbrant.blogg.se/
Postat av: nina

SV: tackar lian! du nu får du uppdatera lite, jag har väntat hela morgonen!

2008-09-28 @ 12:23:33
URL: http://futureexpressionist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0