ZzzzZz

Coldplay var underbart. Jag återkommer till gårdagens konsert i nästa inlägg, för nu ska jag sova. Kom hem till Gävle vid tvåtiden inatt och sedan somnade jag inte förrän halvfyra eftersom jag hade en gatlampa i ansiktet. Ni vet, jag är från skogen, där har vi inte gatlampor.
Morgonen var förjävlig men som tur är så bor morfar fem minuter ifrån skolan så jag var väl uppe en halvtimme innan filmkunskapen började. Som tur var så var svenskan inställd , jag vet inte hur eller om jag hade klarat att sitta där till två och lyssna på Hasse som pladdrar på om medeltiden och romare , helvetet och en massa konstiga namn.


Nu ska jag äntligen få lite välbehövlig sömn. Men eftersom jag hade tur med svenskan så måste det ju självklart jämna ut sig så jag har en brunnsborrare ett par meter från mitt rum som ska 72 meter ned i marken. Underbart.


Kommentarer
Postat av: angelica

du kan va! :) ehm, jag vet inte. men jag blir lix inte så bra på bild. men ja, jag kan väl ställa upp. haha :p

2008-09-19 @ 21:28:10
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0