We've got a winner

Idol har ett par riktiga talanger i år. De är inte många , men de är förjävla bra.
Jag missade halva Anna Bergendahls audition , men jag kikade igenom hela nyss och oj vad jag rös. I hela kroppen och det vägrade att släppa. Tjejen har otroliga pipor!

 

Sedan har vi såklart Lars som man bara blir lite småkär i.



Och såklart den här snubben som rymt från någon sorts anstalt...


Bara jag som tycker att han är rusktigt lik T-Bone i Sjunde himlen ?
Ja... OM jag följer sjunde himlen! Det är så provocerande att man bara inte kan låta bli att titta.

Kommentarer
Postat av: angelica

lars och anna är så grymt bra. :) och sen får vi självklart inte glömma den sista dårå. hittills bäst. "jag blir full på min coca cola" hahaha :D

2008-09-21 @ 20:57:46
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag vill att både Anna och Lars ska åka ur tävlingen för dom är för bra. Seriöst så kan "cocacola"-killen vinna... om han skulle gått vidare! :D

2008-09-21 @ 22:01:55
Postat av: hemlig

mikael har gjort det ingen nu med en musik video gå in på youtube.com o skriv OJ OJ FIAT

2008-11-06 @ 10:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0