VECKANS BABE



Den här dagen har varit lång, men inte särskilt outhärdlig. Faktiskt. Egentligen så består torsdagar av mina favoritämnen/kurser, rörlig bild , samhäll och filmkunskap.
Jag är så otroligt glad att jag valde filmkunskap, det är jättekul och intressant. Det är skönt att torsdagarna avslutas med tre timmar filmkunskap, för jag kan inte bli uttråkad.
Jag har egentligen inte koll på någonting , inte musik , jag är inte särskilt allmänbildad eller kreativ på något sätt. Men film, det har jag ganska bra koll på. Det är åtminstone det jag har mest koll på. Så därför sitter jag och suger i mig kunskap 8 - 10 timmar i veckan. Det är underbart.

Nu ska jag stirra mig blind på Giovanni Ribisi och somna till Flight of the phoenix. Skulle jag inte somna så börjar Kill Bill 1 om tjugo.

GODNATT

Kommentarer
Postat av: linda

jag går också rörlig bild just nu. det är fett!

2008-09-12 @ 20:08:15
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0