v.40

Den här veckan kommer att bli jävlig känner jag. Eller rättare sagt stressig. Jag har faktiskt ett par roliga saker inbokade i veckan. På tisdag ska jag ( om jag orkar ) gå på Maries releasparty för hennes diktsamling. Men tror nog att jag ska mejla och fråga om jag får ta med mig Nina, för jag tar hellre livet av mig än åker dit ensam där Gävles alla nöjesprofiler kommer att mingla omkring.
På torsdag har jag tagit ledigt från de två sista lektionerna , för då ska jag åka till stockholm och se Coldplay. Det känns fortfarande overkligt. Inte Coldplay, inte i Sverige , och inte med mig i publiken!

Sedan har jag en massa skolarbeten att göra. Bla klippa och redigera min film, som förövrigt kommer att suga åsnedase. Min käre far som skådespelade fattade inte riktigt vad han skulle göra och jag tappade tålamodet ganska fort så det fick bli som det blev. Och Pricken gick det inte att reta upp , så hon sitter snällt uppe på en hylla och kikar nyfiket in i kameran.
Och självklart så har ju idrottsläraren gett oss en idrottsläxa eftersom det inte blev någon lektion förra veckan. Och matte ska man ju tydligen räkna hemma för att fixa B kursen.

Nej, nu ska jag sova. Godnatt


Kommentarer
Postat av: Fanny

Det e inte vecka 40 nu eller? o_O

2008-09-15 @ 14:18:28
URL: http://arvendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0