Tisdag

Tisdagar är så otroligt långa. Jag slutar 'jobbet' 18 , men då känner jag inte för att åka hem så då brukar det oftast sluta hos Frida. Idag var inget undantag.

Idag har jag inte fotat alls på APUn, det var skönt , det börjar bli lite tjatigt. Hon hade köpte en egen kamera så nu ska jag inte plåta hennes annonsbilder heller. MEN jag ska göra en reklamfilm. Weho ! ( Och det var ett seriöst weho ) Det ska bli riktigt kul. Nu måste jag bara planera ihop alltsammans.


Idag när jag skulle gå till 'jobbet' så var hela gågatan på torget avspärrad. En av bankens glasrutor var krossad och bredvid låg en moped och en bit längre bort en hjälm. Jag antog att det var något pundhuvud som hade kört in i fönstret, hur ologiskt det än var. För vem rånar en bank när det är som mest folk på torget och har flyktmopeden precis bredvid. Vem krossar ett fönster och tror att ingen ska bry sig.
Tydligen de där två idioterna som hade fått med sig sådana där kassetter med pengar eller vad det kallas. Vad är det för jävla idé ?! Vem kommer på något sådant?
Hursomhelst så hade allmänheten fångat idioterna, som pinsamt nog var 24 och 28 år.


En av Ninas nya bilder, fler finns på hennes flickr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0