Sunday

Nej, jag har inte pluggat samhäll och filmkunskap som jag hade planerat att göra idag. Jag har inte heller städat. MEN jag har iallafall gjort någonting givande idag. Nina kom till mig vid fyratiden och då begav vi oss ut i det fina höstvädret och fotade lite. Vi var säkert ute i två timmar.
Passade dessutom på att gå på upptäcktsfärd på en övergiven gård här i skogen, men när Nina fick syn ett ben och snaror där de brukar hänga jaktbyten så ville hon snabbt gå därifrån. Då var det inte lika spännande längre.

Nu ska jag se på säsongsstarten av Parlamentet, hoppas verkligen att det är lite klass på den här säsongen. Förra säsongen hypade de bara Björn Gustavsson och enda gångerna det var lite småfestligt var när Dorsin, Rheborg och Glans var med.
Och hur irriterande är det inte att de har en bild på Björn Gustavsson i TVtidningarna och TVplaneten när han inte ens är med ikväll.


Kanske kommer upp ett par bilder på Nino senare.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0