Stackars mig

Jag har ont i hela kroppen. Och så inbillar jag mig att mina fingrar är på väg att bli reumatiska. Har huvudvärk och är stel i nacken. Det är bara jävelskap. Tänk vad man utsätter sig för, för en kvälls festande. Jag har alltid varit en mes och har bara pallat en helgdag. Ja, festivaler borträknade.
Men man har ju så ont i kroppen dagen efter, nu kan jag inte påstå att jag är bakis eftersom jag åt innan jag gick och lade mig igår. Idag..
Fast promenerade hem från Hille också och det är väl en 6 km. Vad duktig man är när man är onykter. Vilka infall man kan få.

Nu ska jag börja sätta upp kameran och rita ett bildmanus lite snabbt. Och sedan är det bara att vänta på skådespelarna, min far och min katt.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hurtigt du!

Hade du en trevlig kväll annars igår då? :)

Najsiga glasögon du hade ;-)

2008-09-14 @ 13:27:10
URL: http://harryhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0