Skoltrött

Idag hade jag sönder min moped. Jag har haft mina aningar om att den kan lägga av när som helst , och idag gjorde den det. Jag var sen till skolan och jävelskapet vägrade att starta, så det blev till att ta bussen. Jag HATAR att åka buss, speciellt på morgonen och när man ska hem från skolan vid tre, fyra. När jag åker buss vill jag ha en lugn stund och det är inte ofta man får det. Tjejer sitter och pratar i munnen på varandra ( ok, jag är inte oskyldig där ), coola killar sitter och lyssnar på musik en nivå för högt och så hatar jag när det kliver på bekanta som man inte riktigt vet vilket stadie man befinner sig i med, om man ska säga hej eller bara ge dem ett leende, eller inget alls.
Ja, jag är socialt missanpassad.
Hursomhelst så blev jag så otroligt röksugen efter min vita helg att jag gick raka vägen till Oriental livs och köpte mig ett paket. Vägen dit brukar kännas så seg , men idag gick jag med bestämda steg med mål i sikte. Inget kunde stoppa mig.

Jag hade bara en fotolektion idag vilket var ganska skönt på en måndag. Men jag har haft världens huvudvärk hela dagen. Jag kan inte minnas sist jag hade så ont i huvudet. Det var förjävligt och jag kan höra hur intresseklubben antecknar.


Nu ska jag se klart på Christine, jag älskar programmet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0