SKJORTAN



Jag har gått å kikat på den här skjortan varje tisdag, så förra tisdagen sa jag att om den var kvar nästa vecka ( idag ) så var det meant to be. Och titta, den var kvar ! Fick dessutom personalrabatt, weho, det var lite små festligt. Nu kan jag gå fullt ut med min uteliggarlook. Skitbra.

Anna påminde mig nyss om morgondagens lektioner. För det första så är det första mattelektionen efter provet, och jag kommer att bli så underkänd ! Och dessutom så hade jag ju lånat den där satans matte DVDn som egentligen skulle varit tillbaka lämnad förra måndagen. Men då var den lektionen flyttad eftersom de gjort om schemat. På onsdagen var vi lediga och på fredagen glömde jag självklart jävelskapet. Så jag lovade att leta upp honom på måndagen och ge honom den, eller bara droppa den i hans skåp. Tror ni att jag kom ihåg den? HA!
Han kommer att vara så sur, av två anledningar, hela klassen ( åtminstone halva ) kommer att ha failat på provet, och så skivan. Jag vet inte om jag vågar gå dit. Kan sätta dumstruten på huvudet redan nu.
Sedan har vi idrott med Satan själv. Jag hatar idrott enbart för min lärare. Han är så hemsk. Jag ska sluta skriva om honom nu, annars finns det en risk att det går för långt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

AHHAHAHAAHAHAHAHAH

2008-10-01 @ 12:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0