RIA




Idag var jag och fyndade lite på RIA tillsammans med Nina och Frida. Hittade ett par söta pumps som jag visserligen inte kan gå i, men de var billiga och om jag inte lär mig att gå i dem så kan de alltid komma till användning vid någon fotografering. Hittade även två väskor , ett skärp , en stickad väst och så en jacka med ett par hemska axelvaddar men de åker enkelt av med hjälp av en sprättare.

Efter RIA så gick vi vidare till Gestrike filmfestival som ägde rum på Spegeln. Det var många filmer som var med förra året , men var fortfarande lika bra. Förutom vissa. Vilket kanske är bra på ett sätt. Om alla hade varit välgjorda och jättebra så hade jag nog tappat lusten och motivationen för att filma. Sån är jag.

Nu ska jag äta och sedan ska jag till Nina och ha egenmööös. Filmkväll.

Kommentarer
Postat av: angelica

fina fynd det där! och jag ser minsann att du gjort om designen. mycket bra lina :D

2008-09-27 @ 23:12:41
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Anonym

sandviken fuskar ju!

2008-09-28 @ 14:44:46
Postat av: linda

wth är RIA? haha

2008-09-28 @ 22:55:15
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0