PHILLY


Idag var jag uppe med tuppen, nästan. Nina ringde och väckte mig vid åtta och bad om skjuts till jobbet eftersom horXtrafik har dragit in ännu en busstur ut hit till vischan. Så jag skjutsade henne till Alderholmen och sedan åkte jag hem och satte i mattedvdn som jag fått låna över helgen. Men för det så kommer jag inte att klara provet. Jag är så KASS på matte. Har alltid varit virrig med siffror, men matte B är nog det värsta jag varit med om.

Jag sitter även och tittar på Philadelphia och det är väl en hyfsat bra rulle. 
Och jag är så otroligt fotosugen, så jag får hoppa på Nejra eller någon annan frivillig nästa helg.


Kommentarer
Postat av: Evelina

JAG FATTAR INGENTING AV MATTEN!!! Jag kommer få IG.

2008-09-21 @ 19:32:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0