Onsdag



Igår var det mediafest , smått mör , fast det beror nog på promenaderna hit och dit. Nu ska jag iväg till skolan för att klippa klart min film som ska vara färdig imorgon. Sedan blir det Gefle - GAIS med Evelina och Frida. Det ska bli kul. Jag är inte ett dugg intresserad av fotboll så jag kan hålla på GAIS bere för Evelinas skull. Dessutom så ska jag ju stå i deras hejaklack i 90 minuter också. Kanske smittar av sig.

Hursom
så ska jag åka nu. Har redan skjutit upp det en halvtimme.
Fler bilder från gårdagen kommer när jag kommer hem ikväll.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahahahaha. risigaste bilden ever. OM jag var storposaren igår! hahaha.

2008-09-24 @ 14:45:45
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0