Muffins & Idol

Nu sitter jag och tittar på idol, heja Loulou säger jag ! Jag ska nog gå emot mig själv litegrann och ringa och rösta på henne. Eller Anna kanske. Först tyckte jag inte att hon passade in i idol. Hon ska inte bli någon idolstjärna, nej hon ska bli stjärna på annat håll. Men nu lät det på henne som att hon verkligen ville vara där. Och ja , vafan skulle hon annars vara kvar för ?! Så jag kanske slänger en röst på henne också. Och kanske på Alice också , men inte bara för att hon är från min stad, nej hon var riktigt duktig ikväll också.

Nu ska jag gå och se till mina muffins som jag håller på att baka till bla morgondagen. Min handledare var så snäll och bjöd mig på muffins första dagen , och jag har inga pengar så jag bakar själv. Jag är ju inte ett dugg huslig av mig så det kan hända att det slutar med att det inte blir några muffins alls imorgon.


Och nej jag har inte städat. Jag sov en stund istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0