Morrn!

Jag ställde klockan på 09.00 , jag vaknade för en kvart sedan. Jag förstår inte hur jag kan vara så svår väckt. Jag vet att jag måste köpa en ny väckarklocka eftersom jag inte ens vaknar till av min längre. Det är en klockradio som jag ställer in precis innan en kanal så ljudet blir alldeles förjävla skränigt och helt outhärdligt. Men jag vaknar inte. Jag har börjat misstänka att det kanske kan bero på min nedsatta hörsel, men så dålig har den faktiskt inte blivit. Det kan den inte.
Dessutom så ringer mamma minst fyra gånger varje morgon innan jag börjar vakna till. Och då har vi två telefoner som tillsammans blir ett av de mest irriterande ljud jag någonsin varit med om. Men jag vaknar inte. Iallafall inte första , andra eller tredje gången hon ringer och försöker få liv i mig. Dessutom så ringer hon minst en gång till min mobil som ligger precis bredvid mig och har denna ringsignal.

Hursom,. Idag ska jag iväg till El giganten och byta in min hårddisk så jag får en ny så jag kan börja fota igen och flytta över alla filer från datorn så den åtminstone blir normalsnabb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0