Min vän Frida och jag



Nu har folk börjat blanda ihop mig och min kompis Frida. Idag var det minst tre. Och jag förstår verkligen inte var likheten sitter. Vi kanske har samma hårlängd, vi kanske garvar lika ofta också. Det är det enda jag kan komma på. Först tänkte jag på ansiktsformen, båda har ju ganska runda ansikten. Men då tog vi kort på varann och jämförde, vi hade inte alls lika ansiktsform.
Man börjar fundera när folk blandar ihop oss oftare än systrarna Jarl.

Men allihopa, idag var ni 32 stycken, skriv upp alla likheter ni kan komma på, för jag ser verkligen inte en enda.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha jag kan ju inte svara för jag tycker inte heller vi är lik varandra :P

2008-09-29 @ 23:11:22
Postat av: sanne

på de flesta bilder ser ni likadana ut. eller likadana.. men ja, väldigt lika varandra. absolut inte som systrar utan mer.. lika! det är inte ni som kan se likheten utan alla andra. om man kollar snabbt så ser man det verkligen. det är något med att båda har lika huvuden på nått vis, haha.

2008-09-29 @ 23:15:56
URL: http://myonce.blogg.se/
Postat av: Eve

NI ÄR VERKLIGEN INTE LIKA VARANDRA! :S

2008-09-30 @ 09:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0