Min far

Min pappa kom precis in , precis alldeles nyss för att heja och kramas lite eftersom vi inte träffats på hela dagen. När han skulle gå ut så fick han syn på Tamaras presenthög som jag inte hunnit slagit in än, och hög snabbt tag i pruttkudden ( ja brorsan du ska få en pruttkudde, som nu är invigd av min pappa också ). Placerade den på sängen och fick ett riktigt barnflin på läpparna , jag kunde se hur det glittrade till i ögonen på honom av förtjusning. Och så satte han sig på den och till hans stora glädje gav pruttkudden ifrån sig en liten pipande fjärt följd av ett par ännu mindre fisar. Och oj vad festligt han tyckte att det var ! Oj vad han skrattade. Det var så roligt att han gjorde det en gång till och denna gången blev det en ännu högre smäll.
Och självklart så hade han ju en pruttkudde historia att berätta också.

Jo , han hade jobbat med en karl förut som var lite överviktigt, en bit över hundra strecket. Så ville pappa och de andra arbetarna busa lite så de lade en pruttkudde på hans stol. När han satte sig ned gav pruttkudden ifrån sig en hög smäll och det var sista gången de kunde använda den pruttkudden.


Kommentarer
Postat av: linda

SV: det är väl mest om man piercar läpp eller tunga? ;> eftersom att alkoholen kan ta en genväg ut i blodet där och så? och rökningen lär ju inte heller skada så mkt eftersom att jag knappast röker med näsan :)



och btw .. HAHAHAHAHAHHA x) stackars pruttkudde!

2008-09-12 @ 21:12:42
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: big t

HAHAH thanks bro.. pruttkudden kommer bli min hetaste accessoar på länge !

2008-09-13 @ 01:56:36
URL: http://kjempeform.blogspot.com
Postat av: Nejra

hahahhahaahaha xD han är rolig han ;D

2008-09-13 @ 10:44:54
URL: http://nejra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0