Måndag igen

Idag började vi att gå efter det riktiga schemat och måndagar verkar inte bli särskilt jobbiga. Idag anmälde jag mig till Marie Björks journalistkurs som även är på måndagar. Det ska bli riktigt kul , men jag ska erkänna att jag är nervös eftersom jag inte lyckats med att få med någon kompis. Tänk om alla andra är jätteduktiga och så kommer jag. Man vill ju inte direkt vara klassens sopa. 

Imorgon börjar min APU på De å sånt. Det ska också bli kul. Fast jag drömde en mardröm inatt om att det inte fanns någon toalett där och så råkade jag kissa på mig för att jag inte vågade fråga efter en.
Jag har iallafall sovmorgon till elva, det är schöööönt.

Det här gick jag omkring med på ryggen idag. På stan bla , två gånger. Ingen jävel kunde säga någonting heller. Ett satanist kors. 
Ikväll ska jag äta middag och se på fotboll tillsammans med ett par av de misstänka , så nu jävlar blir det hämnd.
 

Kommentarer
Postat av: Eve

Vad är det för kurs????

2008-09-01 @ 18:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0