Lördag

Gårdagen började hemma hos mig, på mitt rum, som kändes litet för en gångs skull. Vi drack lite och kikade på extra materialet till Smala Sussie.

När partyhumöret sedan satte in så traskade vi iväg till bussen och åkte iväg till Bomhus där Bro firade sin 18årsdag. Och eftersom det var elektro / new rave tema så hade jag dragit på mig mina sparklin' guld tights kvällen till ära.

I Bomhus spenderade jag kanske en timme , tills jag upptäckte att alla jag kände hade försvunnit, även födelsedagsbarnet. Så jag slog en pling till Frida som satt på en buss påväg ned på stan, så jag var inte sen med att sätta av till närmsta busshållsplats. Som tur var så fick jag med mig Johannes och Sara , annars hade jag nog gått vilse och gud vet vad.

Hursom så fortsatte jakten på de förlorade vännerna vidare till busslinje tre mot Hille där nästa partaj väntade. Vid busshållsplatsen mötte vi en bedrövad Nina som var besviken över att partyt inte var så party som hon hade trott.
Jag gick iallafall ned och hejade på ett par vänner och sedan tog jag och Nina en promenad genom Milbostigen hem.

Guldtightsen var det mest obekväma plagg jag någonsin burit och de skavde utav bara helvete så de åkte snabbt av för att göra den långa vandringen hem mer skonsam.





När vi kom hem till Nina och jag hade halva vägen kvar så var hon vänlig och lånade ut ett par tjusiga pyjamasbyxor till mig så jag skulle slippa frysa.
Såhär såg de ut när jag kom hem... Och nej det är inte mens, det är blod från mina skavsår. Jag borde nog skämmas för att jag har så fläskiga lår att jag får blödande skavsår...



Kommentarer
Postat av: Palle pontus

Uuhhh, bajs.

2008-09-16 @ 18:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0