Keane

Ok, nu har jag samlat mig.
Idag fick jag reda på att Keane ska komma till sverige , den 1a november , till annexet. Jag har gått runt med världens fånigaste leende sen dess. Jag har tjatat om det och längtat så länge. Missade ju dem när de var här sist för jag skulle på.. en annan konsert. Men nu. Nu tar jag ledigt på måndagmorgon, för då ska jag sitta i telefonkö till ticnet.

Efter en stund av hysterisk glädje så kom jag på att jag ska besöka min kära gammelmoster på höstlovet och att det fanns en risk att det var just den lördagen. Så nyss när jag kom hem så tog jag av mig alla smycken, lade in alla värdesaker i rummet och annat som kunde gå sönder i ett plötsligt vredesutbrott och sedan gick jag ock kikade på mammas kalender. Det var veckan efter, jag blev nästan troende.

Nu har jag bara ett problem kvar.. Att charma till mig tillåtelse och biljetter.


Kommentarer
Postat av: angelica

exalterade lina! haha :D

2008-09-12 @ 19:10:43
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0