Idol 08

Nu har jag tittat igenom Idol repriserna från veckan, och sista lineupen är väl helt ok. Förutom den där lilla blonda smurfen. Vad ser de i honom ?! Han är säkert jätte gullig och charmig, men han har väl inte speciellt bra röst. Får man inte mig att rysa genom att sjunga Don't look back in anger så är man inte värd att gå vidare. Däremot så tror jag att han kan utveckla rösten och kanske bli riktigt bra om ett par år. Han har ju förfan inte ens kommit i målbrottet än.

Jag förstår inte varför jag jämt ska ge mig på att följa sådana här realityserier , eller vad man nu ska kalla Idol. Man blir ju bara förbannad. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag att sitta bänkad framför teven de fredagkvällar som jag är hemma. I värsta fall kanske skicka iväg en röst. Men den jag gillar bäst är ju Lars, såklart, och honom vill jag absolut inte se som vinnare. Nej han ska vara med i ett par program så man får njuta lite av hans vackra stämma och sedan åker han ut och får skivkontrakt på annat håll.

Jag tycker att antingen Loulou ska vinna , för hon är så söt och har världens pipor, eller så är jag lite 'patriotisk' och hoppas på Alice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0