GAIS GAIS GAIS!

Nu ska jag åka in mot stan där jag ska möta upp ett par vänner vid Interpool där vi ska se på fotboll och äta mat. Det ska bli riktigt trevligt. Dessutom så ska det bli kul att se när Evelina är inne i matchen, för nu är det derby. Hon har lovat att inte härja och skrika , men jag vet inte jag.
Jag minns den gången då vi skulle 'chilldricka' onsdagen under cityfesten eftersom vi hade köpt en massa sprit till torsdagen då en kompis skulle ha fest. Vi tyckte att vi kunde ta oss en jäkel eller två och det slutade med att Evelina pumpade GAIS låtar och skrek GE MIG ETT G ! GE MIG ETT A ! GE MIG ETT IIIII ! GE MIG ETT S! Och blev så uppspelt när vi svarade att hon hoppade upp i sängen och skrek samma sak ännu högre, om och om igen.

Så vi får se hur det blir. Heja Gais!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0