Friday

Haha ! Vilken helg det här kommer att bli. Det började ju med att jag sov bort hela dagen idag. När jag kom hem slog jag på Traffic för andra gången eftersom jag somnade sist. Jag somnade på exakt samma ställe som sist. Och sov det gjorde jag, jättehårt tills jag vaknade till vid halv åtta. Då kände jag att det var dags att gå upp.

Just nu sitter jag och slöstirrar på en film på femman som en av Donnelly bröderna är med i , men den verkar inte vara speciellt bra. Mystic river.

Depeche mode pumpas på högsta volym också. Jag tror nog att hela helgen kommer att se likadan ut.

Ska höra med Nejrapejra om hon är sugen på att posa lite. Annars ska jag sitta och fixa med gamla bilder.


Nu ska jag gå ut och ta mig en ciggaluring. Den där sluta-röka grejen med Frida sköt vi upp.


Kommentarer
Postat av: Nejra

Jag tror inte jag kommer hinna det eftersom jag ska va med angelica idag och imorgon jobbar jag :(

2008-09-20 @ 11:54:37
URL: http://nejra.blogg.se/
Postat av: Frida

Förstå hur jävla sugen jag är på cigg när jag är här.. :o

2008-09-21 @ 01:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0