FALUNNNNNNNN

Idag följde jag med päronen till Lugnet i Falun där det var en jättestor marknad, som visserligen mest bestod av motorer och bilar. Men hellre spatsera runt mopeddelar och veteranbilar ett par timmar än att sova bort dagen säger jag. Jag fick faktiskt med mig ett par grejer hem. Fem filmer , en Marilyn Monroe tavla och så en jättefestlig sticker som jag ska klistra fast på min moped.
På vägen hem så stannade vi till i Hofors och åt pizza på världens sunkigaste hak. Ni vet när man är så jävla hungrig och samtidigt vääldigt sugen på pizza och så får man en sketen sallad och en överkryddad pizza. Då blir man SÅ besviken. Så besviken.
Inte fick man en lugn stund att försöka få i sig den där pizzan heller. Nejnej. För i baren satt ett par högljudda karlar och festade till det lite såhär på lördags eftermiddagen. Jag ska inte vara dömande, men jag tror nog att de firar varje dag sådär.
Sedan ramlade halva Hofors in och satte på storbilds TVn och kommenterade travlopp. Jajjemän, Hofors i en liten ask.




Kommentarer
Postat av: AJJE

GIEF CAR_NAO

2008-09-06 @ 22:06:03
Postat av: linda

jag gillar hofors. är dock rädd för pizzeriorna :> haha

2008-09-07 @ 01:12:43
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0