ett stort misslyckande


Den här bilden har Sigrid lagt upp på facebook, hela världen har tillgång till den här bilden. Titta bara på mig. Vi börjar uppifrån och ned. Den misslyckade luggen som jag försökt ge mig på, fejk glasögonen som är alldeles för stora, mina jättegula kanintänder som orsakats av rökning , missade tandborstningar och för mycket socker, dubbelhakan som jag försöker dölja med muggen ( hur full jag än är så vet jag att jag ska dölja dubbelhakan ) ni ser strecket va ? Dubbelhake strecket som sträcker sig längs halva kinden. Vi går vidare till min misslyckade elektro outfit. Vad är elektro med detta ? Trodde jag att en tröja designad av självaste Klaxons och ett par skitfula guldtights skulle rädda det hela ? Att jag skulle bli kvällens dancing queen ?
Fast det värsta är nog att jag smilar så jävla olyckligt stort när jag vet att mina tänder inte precis lyser vita när jag öppnar käften.

Inte konstigt att jag inte fick nå ragg den kvällen..

Kommentarer
Postat av: linda

haha men gere! du är snygg kvinna. det var dock däremot inte konstigt att jag inte fick nå ragg.. eftersom att jag var puking-queen.

2008-09-17 @ 14:11:21
URL: http://lindaigglund.blogg.se/
Postat av: sigrid

hahahh! ge upp! sötaste elektrot på hela kvällen!!

2008-09-17 @ 16:31:07
Postat av: big t

men duuu.. du var ju hotstuff! :)

slog mig stort iaf, och det var min fest. vadå misslyckad?! ja, om du nu pratar om i lördags då

2008-09-17 @ 19:34:16
URL: http://kjempeform.blogspot.com
Postat av: Frida

Men ge dig sötis!

2008-09-17 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0