DESIGN

Nu har jag suttit och fipplat med en ny design ett bra tag. Jag är ganska nöjd, men jag måste få bort 'FOTF' som står rätt över headern. Men det får jag klura ut imorgon. För nu är jag trött igen.
Kom hem, slog på en film , somnade kring fem och vaknade vid halv nio. Ungefär som förra fredagen. Men 8-9 timmars sömn hjälper inte, jag är ändå inte utvilad. Inte heller 12 timmar hjälper, eller tvärtom , typ 4 timmar. Alltid likadant. Men jag måste nog börja motionera, men hur motiverad är man när man bara vill lägga sig direkt när man kommer hem ifrån skolan. Det blir en ond cirkel.

Kommentarer
Postat av: angelica

okej. men det är lätt fixat vettu. alltså att fotf försvinner. :)

2008-09-27 @ 23:18:15
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0