Är jag barnslig ?

Är jag barnslig som garvar åt Old School och Will Ferrell ? Jag tycker att han är så otroligt jävla rolig. Han kan inte bli för överdriven i mina ögon. Jag har nog en ganska splittrad filmsmak. Haha, någon Will Ferrell film lär det ju inte bli på filmkunskapen iallafall.
Jag har absolut ingenting emot Vasa elever annars , men nu har halva Vasa invaderat filmkunskapen och det kommer bara att bli en massa estetfavoriter som Amelie från Montmartre. Jag kan inte förstå hur VARENDA estet kan ha den som favvofilm. Ok, jag har inte sett den än men jag har lovat min estet vän Nina att jag ska se den innan årsskiftet.
Dessutom så ska de vara så otroligt djupa i diskussionerna om olika filmer vi sett. Allt jag hör är nananana nana nananana nana na.. nana. Och ord som jag inte alls förstår, jag vet inte ens om det är svenska. Och ALLA esteter är likadana. Jag undrar om jag också skulle ha blivit sådär om jag hade valt något program på vasa.
Och en grej till, alla låter likadant, alla pratar likadant. Helt jävla pure svenska , nästan stockholmska , inget slang , perfekt svenska. Helst med en betoning på i.


Som sagt , jag har inget emot dem personligt, men nu när jag har fem timmar i veckan med ett par av dem så har jag bara lagt märke till hur lika alla är.


Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaha. men lina då. är du på klaghumör. hahahahahaha :'D hasse, ja han sa ngt liknande. hahahaha, han är gullig han.

2008-09-05 @ 22:42:12
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: AJJE

AHAHAHAHAAHAH

"Jag tycker så här"

2008-09-06 @ 15:20:37
Postat av: Emma

sv: tack!

2008-09-06 @ 17:48:43
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: linda

HAHA, har du filmkunskap med min krillepille? haha :)

2008-09-07 @ 01:02:28
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0