APU

Jag hade min första APU idag. Det gick förvånansvärt bra. Eller ja, vad kunde egentligen gå fel ?
Visserligen så blev det lite pinsamt när jag inte kunde alla inställningar på kameran när jag skulle ha lågupplöst. Jag vet inte ens om man kan göra det. Så duktig är jag.
Jag har fått tagit emot kunder , varav sju var mina kompisar som hälsade på. Men Evelina fyndade faktiskt en Björn Borg tröja, vi har fått in henne på second hand nu , hehehe. Hursomhelst, jag har fotat skor , stämplat på kvitton och tat betalt, weho!

När Agge och Jassie hälsade på så fick Agge posa lite eftersom hon som äger butiken tyckte att jag skulle ha henne som modell till mitt slutprojekt för APUn.


Och ja , jag har nu lärt mig till nästa gång att man ska fota nedifrån så man ser längre ut...

Kommentarer
Postat av: Angelica

hard work work! duktig lina! det var roligt att hälsa på.

hahahahahahahaha, risigtjej91 eller vad? hahahahaha :D

2008-09-02 @ 22:37:59
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0