-

Idag har jag bara haft en fotolektion som gick åt till att fota , fota , fota. Systrarna fotade ett par bilder som kunde ha blivit riktigt bra , men dem fördärvade ju kameran. Så vi är fortfarande utan bilder. Alltid lika underbart att upptäcka att filmen blivit ljusskadad , att man glömt att ställa in ljuset eller att det helt enkelt inte blivit några bilder.
Sedan spelade jag och Frida in hennes film, jag fick skådespela. Men i sista scenen fick Frida vara med och skämma ut sig. Höhöhö. Vi hade iallafall väldigt roligt vid inspelningen av sista scenen.

Imorgon är det mediafest. Det har varit blandade känslor kring den tillställningen, i helgen var jag inte alls sugen på att supa mig till fördärvet. Men nu så, nu börjar det ordna upp sig. Pluntan är fylld och pengar till fyllekäk från Max ska tiggas.
Jag kanske ska tillägga att vi har studiedag på onsdag också. Så det är inte så illa som det låter, att supa mitt i skolveckan. Även om inte det heller stoppar vissa.

Men först blir det hursomhelst APU till 18, sedan hem till Frida och dricka sig lite smått berusad och parta till gamla klassiker av bla Blondie , Misfits och Depeche mode.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv; japp & du med? :)

2008-09-22 @ 20:39:07
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: angelica

sv; ah, förfan! men jag vette fan vad jag ska sätta på mig för kläder. haha. dagens i-landsproblem! ;)

2008-09-22 @ 20:47:29
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Frida

"JAG ÄR KLAAAR"



vi kommer nog få ett gott skratt på onsdag, om du också ska besöka skolan då? ;) hihi

2008-09-23 @ 00:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0