-

Jag är alldeles för ouppmärksam nu. Har alldeles för mycket i huvudet. Och nej, det är inte vecka 40, det är tydligen vecka 38. Jag var stensäker på att det var 40. Men ni ser, jag är för virrig nu. Många platser, tider och arbeten att hålla reda på nu.
Även om det gått tre veckor sedan vi började skolan så känns det fortfarande som att vi nyss börjat och tycker att alla lärare ska ta det lugnt. En mjukstart. 

Jag har faktiskt ganska mycket att hålla reda på den här veckan. Det är ingen bortförklaring, fast jag är nog ganska virrig annars också. Egentligen så är det inte överdrivet mycket som händet den här veckan. Det är bara så att mina veckor brukar bestå av skola , ännu mer plugg , datorn , TVn och sedan sova. Om jag har tur så kan det bli ett besök på stan också, som visserligen går på en kvart.


Nu ska jag läsa samhäll och filmkunskap så jag inte är helt borta nästa torsdag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0