uopps.

hoppsan. jag gick in på telias hemsida för att kolla, bara för säkerhets skull. 69 kr / dygnet stod det att det kostade. Jag jag tror att jag råkade gå in före tolv. nu är klockan halv två.
just nu sitter jag och funderar på hur jag ska berätta för mamma att kvartalets telefonräkning kommer att överstiga tusenlappen.

det här är nog det sista ni hör av mig. någonsin. för jag kommer inte ens att få peta på en dator efter detta.

så förstörde Lina ännu en resa.
men kom ihåg ! det är gammelmosters snåla grannars fel !

men vi hörs efter lovet då!
när jag får tillgång till internet igen, i skolan.


Kommentarer
Postat av: johanna

ha en fin dag!

2008-10-26 @ 11:13:17
URL: http://hape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0