THIS IS ENGLAND

Det är mycket This is England nu. Men jag älskar filmjäveln ! Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sett den den här veckan.
Hursomhelst så fanns dvdn att låna i skolans bibliotek och jag var inte sen med att låna den eftersom det fanns en extra disk fullproppad med extra material ! Så ni kan ju lätt lista ut vad jag gör nu. hehe
Fan vad underbart det skulle ha varit att vara med i filmen , eller 'bara' vara med under inspelningen.

En snubbe på filmkunskapen tipsa mig om en av Shane Meadows andra filmer, Dead mans shoes. Den måste jag få tag på.
Nu ska jag titta vidare på dvdn.


Kommentarer
Postat av: panna

SÅ JEFLA SÖT ER HAN

vill ha han

2008-10-02 @ 17:59:12
Postat av: Frida

Sitter du och fingrar när du kollar på barnet?

2008-10-02 @ 19:07:48
URL: http://fridaktrygg.wordpress.com
Postat av: Anonym

Nejdå, jag gör det också. Men om dom fastnar sådär får du inte garva!

2008-10-02 @ 21:10:22
URL: http://fridaktrygg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0