Suck..


Jag är fortfarande inte klar med analysen. Bajs. Dessutom så funkar varken mejlen eller borgarskolans hemsida heller. Jag har flyt idag. Morgondagen kommer säkert se likadan ut. Usch. Nu känns det ännu bättre att få komma iväg i helgen.

Just nu sitter och och tittar på generation fettma eller vad det nu heter. Det är helt sjukt. Jag är inte emot stora människor osv, så länge det inte är ohälsosamt för dem. De här kvinnorna säger ju att de är hälsosamma men det tror jag vad jag vill om. Men är de lyckliga så visst. Men det sjuka är att folk har sådana konstiga böjningar att de vill bli 'sqashade' eller vad de nu kallar det när de får 200 pure fat över sig. Usch, nej det är deras kunder jag blir äcklad av. Visserligen så blir jag äcklad av de flesta som har någon sorts konstig böjning.
Usch , en kvinna satte precis sitt 2x2 meter stora arsle över en karls ansikte. Hans näsa måste ju ha åkt rätt upp i mumindalen!
Nej det här är bara äckligt.


Kommentarer
Postat av: Nejra

Åh jag kollade också på detdär en stund ! SÅ SJUUUKT ! Asså det är VEERKLIGEN HEELT STÖÖÖÖÖÖÖÖRT SJUKKKKKKKKT OCH aa ... nä usch !

2008-10-08 @ 23:21:39
URL: http://nejra.blogg.se/
Postat av: Frida

HAHAHA MUMINDALEN. Fan vad rolig du är!

2008-10-09 @ 00:32:24
URL: http://fridaktrygg.wordpress.com
Postat av: linda

x) äeh, men fyfan! haha

2008-10-09 @ 17:40:57
URL: http://lindaigglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0