stylish.


Bruden har schöön stil.


Jag vill åka till London och shoppa loss på Primark. Sist så sprang man bara runt som en yr höna eftersom det var första gången, så det var väl inga riktigt finfina fynd man fick med sig hem. Fast jag köpte en jättesöt svart/grön rutig klänning som jag trodde var förjävlig, men så provade jag den igår igen och då var den inte så jävlig som jag trodde. Jag fick panik över modevisningen. Jag måste ju iallafall se anständig ut där bland alla packade stekare.

Efter en tur på Primark så kan man gå över till Selfridges och kolla , notera KOLLA , eftersom ekonomin inte riktigt tillåter köp där. Sedan ett par timmar ( helst en hel dag ) på HMV och Zavvi. Jag åker inte hem utan att ha köpt minst tjugo skivor. Jag älskar att gå i 2 for 10 £ hyllorna.

Nu ska jag fortsätta med Hamlet.

Kommentarer
Postat av: angelica

näe lina det är inte martens. men väldigt likt!! kommer du till skuuuuuul imorgon eller?

2008-10-21 @ 20:42:11
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: angelica

jävla skolkeeeeeer

2008-10-21 @ 21:00:46
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0