still sick.

Jag får nog äta upp det där om ledighet som jag sa igår. Idag har jag haft så otroligt ont i huvudet, kan inte minnas senast jag hade så pass ont. Om jag ens haft det.
Det verkar bli 'ledigt' imorgon också. Vilket blir väldigt olägligt. Eftersom vi för det första ska skriva manus och planera rekvesita till filmen. Vilket jag både vill vara med att planera och dessutom hjälpa min grupp så inte de får göra en massa jobb själva. Sedan är det samhäll , då vi äntligen ska börja med något sorts grupparbete som jag väntat på, speciellt efter alla de gånger vi fått gå supertidigt eftersom läraren tydligen inte haft något mer att lära oss. Och eftersom det handlar om politik och ideologier så kan jag sitta kvar hela rasten efter om det vore så.

Sedan är det prov på filmkunskapen som jag väldigt , väldigt gärna vill ha gjort. Visserligen har jag inte hunnit träna alls idag eftersom huvudvärken inte tillåtit det.
Och sedan vid halv sex tiden så är det audition till två av skolans filmer.
Om någon gävlebo blev intresserad nu så är det på Borgarskolan , mediabyggnaden klockan 17.30 imorgon torsdag.


Nu ska jag ringa min far och låta lite ämlig och be honom köpa godis och sedan ska jag krypa ned under täcket och läsa på filmkunskapen, även om det skulle vara förjäves.


Kommentarer
Postat av: ANGELICA

Mah snygg bild.

2008-10-22 @ 16:23:15
URL: http://angos.blogg.se/
Postat av: angelica

vafan ska du icke komma imorgon heller? dööh.

jo, det gick väl bra. vi hade ju som sagt ingen lärare. men vi har planerat lite och så. tagit fram telefonnummer till tänkta sponsorer och så! puss

2008-10-22 @ 16:55:09
URL: http://forsvaretshudsalva.blogg.se/
Postat av: Julia

het bild

2008-10-23 @ 17:38:36
URL: http://juliaastren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0